Informacje o marce Weber

Marka Weber oferuje szeroką gamę rozwiązań konstrukcyjnych, budowlanych i remontowych. Weber w oparciu o swoje bogate doświadczenie stawia na rozwój materiałów i kompletnych systemów, które są bezpieczne, wydajne i łatwe w aplikacji oraz dostosowane do potrzeb lokalnego rynku. Do głównych grup produktowych należą systemy ociepleń, tynki dekoracyjne i farby elewacyjne, zaprawy klejące, zaprawy fugowe do płytek, podkłady podłogowe i posadzki, zaprawy techniczne do hydroizolacji i naprawy betonu oraz systemy renowacji i napraw fasad oraz ścian.

Historia marki Weber

Historia marki zaczęła się we Francji i sięga początku XX wieku. Dziś innowacyjne rozwiązania Weber dostępne są w 57 krajach, a produkcja odbywa się w 200 zakładach produkcyjnych. W Polsce działa od 1995 roku, a kształt dzisiejszej, bogatej oferty to efekt połączenia firm Weber Terranova, maxit oraz Deitermann. Od 2009 Weber działa w ramach spółki Saint-Gobain Construction Products Polska.

Produkcja

Marka Weber posiada w Polsce 3 zakłady produkcyjne (2 nowoczesne fabryki w Gdyni i w Górze Kalwarii), a także terminale logistyczne wraz z centrami barwienia. Portfolio produktów Weber jest dostępne w ponad 1000 punktach dystrybucji: hurtowniach, punktach sprzedaży detalicznej i marketach budowlanych.

Weber i ludzie

Weber w Polsce zatrudnia ponad 260 pracowników, w tym ponad 50 ekspertów: doradców technicznych, instruktorów, handlowców. Współdziała także z wykwalifikowanymi specjalistami: wykonawcami i projektantami. Z fachowcami współpracuje w kontekście edukacyjnym (szkolenia) oraz udziela bezpośredniego wsparcia przy pracy na budowie.

Pozycja rynkowa/nagrody

Marka Weber na świecie osiąga obrót roczny na poziomie 2 mld euro. Należy do Grupy Saint-Gobain, jednej ze 100 najbardziej innowacyjnych firm na świecie (według Thomson Reuters). Produkty Weber wielokrotnie zdobywały wyróżnienia w konkursie Top Builder – w 2013 nagrodę zdobył zestaw wyrobów do wykonywania ociepleń ścian zewnętrznych budynków systemem weber.therm DECOR. Natomiast Saint-Gobain, jako jedna z ośmiu firm, otrzymała certyfikat "Top Employer Global 2016" nadawany przez Instytut Top Employers, niezależną instytucję zajmującą się badaniami praktyk HR. Firma została nagrodzona za dbałości o zarządzanie talentami oraz rozwój umiejętności pracowników.

Weber jako część Saint-Gobain

W 1996 roku marka Weber stała się częścią Grupy Saint-Gobain, światowego lidera na rynkach związanych z budownictwem. Od ponad 350 lat Saint-Gobain tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały budowlane proponując innowacyjne rozwiązania odpowiadające na zasadnicze wyzwania naszych czasów. W Polsce w skład sektora Saint-Gobain, Produkty do Budownictwa, obok marki Weber wchodzą: Isover, Ecophon, Leca, Rigips i PAM.

Co wyróżnia markę Weber?

Dbałość o jakość wyrobów, stała obserwacja rynku oraz dopasowywanie oferty do jego potrzeb pozwala marce Weber tworzyć innowacyjne rozwiązana doceniane przez inwestorów, wykonawców, czy projektantów w Polsce i na świecie. Priorytetowe działania marki w branży budowlanej wiążą się z troską o ludzi i środowisko, w którym żyją. Produkty Weber powstają z myślą o komforcie każdego uczestnika procesu budowlanego.

Więcej informacji na www.netweber.pl

Kontakt dla mediów

Monika Mychlewicz

dyrektor marketingu marki Weber, Saint - Gobain.

Telefon kontaktowy:
+48 22 567 15 71

Magdalena Galant

Koordynator ds. komunikacji

Telefon kontaktowy:
+48 602 420 877